***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

جوجه رنگی

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۵۷ ب.ظ

به نام ایزد یکتا

امروز یاد دوران کودکی و مدرسه افتادم که اصلا درس نمیخوندم دلیلش رو هم فکر کنم این بود که نمیفهمیدم . فقط فکر و ذهنم خریدن جوجه رنگی بود. دنبال دمپایی و ته کفش تو هر جای ممکن میگشتم بالاخره موفق به خرید دو تا جوجه رنگی(سبز و زرد) شدم. براشون دانه خریدم و قبل و بعد از مدرسه تو باغ خرما برای گرفتن ملخ و سنجاقک میرفتم و هر وقت میومدم خونه مادرم حسابی منو میزد که چرا درس نمیخونی؟ بالاخره جوجه رنگیها رو بزرگ کردم و از شانس من هر دو خروسشدن. یکی از دوستانم گفت که همشون خروسن(تو کارخونه جداشون میکنن).

۹۶/۰۸/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۱)

جوجه رنگی ها خیلی گوگولی مگولین :) ولی من هیچ وقت برام نمیخریدن :(( میگفتن نمیتونیم ازشون نگهداری کنیم ، میمیرن ، گناه دارن ...
همیشه هم کلی گریه میکردم و با حسرت زل میزدم به کارتون جوجه رنگیا  :)
پاسخ:
با عرض سلام
الانم دیر نشده.
با ارزوی بهترینها.یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی