***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

یادآوری دهه 60

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۷ ب.ظ

به نام ایزد یکتا

شنبه ها که خونم باید خودمو به یه کاری سرگرم کنم مثلا بیل زدن و درست کردن باغچه و. ..  امروز گرفتار رنگ کردن نرده بودم که دیدم دو تا بچه ایرانی و چند تا بچه افغانی با هم فوتبال بازی میکردن و.. که یاد دروان خودمون افتادم. یه لحظه به خودم گفتم که نکند این بچه ها راه ما رو برن و مثه من... 

الان هم رفتم نانوا، دوست دروان دبستانم رو دیدم که معتاد شده بود و با پسر همسایمون که معتاد بود داشتن میرفتم جایی، تو دلم گفتم چرا اینا باید اینطوری بشن. چرا؟ آخه پسر همسایمون چون زن بهش ندادن معتاد شد.

نمیدونم؟؟ هنگم.

با آرزوی بهترینها... یاعلی


۹۶/۰۹/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۱)

چون بهش زن ندادن معتاد شد ؟ چقد ضعیف !
پس همون بهتر که معتاد شد ... آدمی که بخاطر این مسائل بخواد معتاد شه ، فردا پس فردا هم قطعا نمیتونه توی سختی ها و مشکلات زندگی پشتیبان خونواده ش باشه ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی