***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

حس پوچی

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ب.ظ

سلام...

از اینکه نمیتونم کاری برای خوشحال کردن اطرافیانم کنم احساس خیلی بدی دارم. وقتی ازم پول میخوان و در توانم نیست که کمک کنم حالم از خودم بهم میخوره. تو زندگی هیچکس موثر نبودم. خدا کاش یکی دیگه رو جای من می آفریدی مطمینم که از من کارسازتر بود. 

۹۷/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۵)

۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۳ chefft.blog.ir 💞💕
سلام
منظورتون از اطرافیان کی هست؟
پاسخ:
دوستای دوران دانشگاه
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۸ chefft.blog.ir 💞💕
به نظر من شما باید به فکر آینده ی خودتون باشین، خودتونو بخاطر این چیزا ناراحت نکنین
مطمئن باشین اگه شما هم پول بخواین هیچکس بهتون قرض نمیده، 
۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۳ chefft.blog.ir 💞💕
سلام
ممنونم
میگذره😊
پاسخ:
سلام.
زندگی همین الانه ولی متاسفانه ما میگیم کی میاد اون روز خوب.
خوش بگذرون.یاعلی
۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۳ chefft.blog.ir 💞💕
بله دقیقا
منم همین کارو میکنم، البته در کنارش به آینده هم فک میکنم
ازمن مفت خورترتودنیانیست اصلانمیدونم به چه دردی میخورم؟این باعث عذاب منه
پاسخ:
سلام...
اشکال نداره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی