***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

اون دنیا

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۱ ب.ظ

سلام...

بچه ها شما به اون دنیا فکر میکنید؟ آغا من هر روز به اون دنیا فکر میکنم و البته تو فکر این دنیا هم هستم.  ولی نمیدونم چرا تلاش خاصی نمیکنم.  مثلا دلم میخواد تو  نمازهامو ارتباط خیلی خوبی داشته باشم ولی نمیشه. امیدوارم که شما بتونید ارتباط خوبی برقرار کنید و گناه نکنید.

پایدار مجانبی جهانی باشید.

یاعلی

۹۷/۰۶/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۳)

سلام‌علیکم.
پیشنهاد می‌کنم حتما کتاب «چگونه یک نماز خوب بخوانیم» از استاد علیرضا پناهیان رو مطالعه کنی یا اگر اهلِ خواندن نیستی، از لینک زیر صوت‌هاش رو گوش بده:
http://bayanmanavi.ir/post/56
قطعا نگاهی تغییریافته و تازه پیدا می‌کنی.

پاسخ:
سلام.
ممنونم مرد.
یاعلی
۰۳ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۱۱ chefft.blog.ir 💞💕
من قبل ترها بیشتر فک میکردم
الان کمتر
خیلی خوبه که فک کنین و البته تلاش
به نظر من بهترین تلاش هم اینه که به کسی ظلم نکنیم 
پاسخ:
سلام...
قبولت دارم. 
یاعلی
سلام دیگه به اون دنیافکرنمیکنم وقتی اینجابه هیچی نمیرسم کلاناامیدم قبلاوقتی به اون دنیافکرمیکردم مریض میشدم حالم بدمیشدولی دیگه فکرای مزخرفوگذاشتم کنار،نمازم میخونم ولی دیگه مثله قبل شاداب نیستم
پاسخ:
سلام...
متاسفانه تو دل آدم ها خوش نیست. قدیمها با اینکه مردم هیچی نداشتن ولی تو.دلشون خوش بود. نا امید نباشید گلسا خانم. خدا خودش میدونه چیکار کنه.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی