***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

اعتماد به نفس پایین

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ق.ظ

به نام خالق هستی

آغا من تو زندگی تقریبا به هر چی خواستم رسیدم. وقتی که آدم به یه چیزی میرسه، میگه کاش یه چیز بالاتری از خدا خواسته بودم. این اعتماد به نفس پایینم باعث شده که به چیزهای بزرگتر فکر نکنم یا اگر فکر کنم، بترسم. مثلا یه مقاله علمی در مجله کنترل خواجه نصیر که پذیرش شد باید برای ارائه میرفتم که این ترس باعث شد که نرم و مقاله هم هیچ شد. ممنون میشم راهکاری برای بالا بردن اعتماد به نفس بهم بگید. تو نت نوشته که مثلا عطر مورد علاقه بزنید و آستین هاتون رو بالا ببرید. من این راهکار هم برام جواب نداد. 

انرژی تون نامحدود.

یاعلی

۹۷/۰۶/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۱)

۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۷ chefft.blog.ir 💞💕
سلام
برای افزایش اعتماد به نفس باید در جمع ها بیشتر حضور پیدا کنین و سعی کنین تو جمع صحبت کنین، بعد از یه مدت دیگه عادی میشه
منم اول کمرو بودم ولی موقع ارشد انقد ارائه داشتیم که دیگه عادی شد برام

مقاله رو هم میشد ایمیل بزنین و پوستر بشه، اینطوری از بین نمیرفت
پاسخ:
سلام.
ممنون که سر زدی.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی