***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

نقش مالک در سریال دلدادگان

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵ ق.ظ

سلام...

فصل دوم دلدادگان خیلی با حال تر از فصل یک برای منه. نقش مالک خیلی باحاله. قدیمها هم حال و هوای خودش رو داشته ها. مثلا خونه قدیمی،  مردم ساده و... کاش که عشقهای ما هم مثه قدیم باشه و بشه.

یاعلی

۹۷/۰۶/۲۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۷)

۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۴۳ chefft.blog.ir 💞💕
سلام
درسته
فصل 1 خیلی غیر واقعی بود
من نقش شیرینی فروشه رو دوست دارم😊
پاسخ:
سلام...
خیلی نامرده، من ازش متنفرم.
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۴۷ chefft.blog.ir 💞💕
نه خداییش نامرد نیست
وقتی فهمید که دختره عروسیشه دیگه کاری نداشت بهش
الان که مالک رفته اومده
دختره هم که دیگه حلقشو پس داد
پاسخ:
سلام.
نه،  برنامه داشته براش.
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۵۲ chefft.blog.ir 💞💕
نمیدونم
پاسخ:
😊
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۲:۳۱ فتل فتلیان
من فصل یکو ندیدم ولی این فصلو تک توک دیدم ولی ماجراشو میدونم واقعا قشنگه
پاسخ:
درسته برادر
سلام من امشب اخرین قسمتشودیدم فقط اخرین قسمت،خیلی مزخرف بودازفیلمای ایرانی بدم میاد،فیلم شبکه سه سریال اوک نیورو نگا میکنم
پاسخ:
سلام، خوبی گلسا خانم؟  دلم برات تنگ شده بود. چه خبرا؟ دانشگاه چطوره؟مهسا و خانواده خوبن؟
آره  واقعا آخرش بد تموم شد و پایانی باز داشت.
موفق باشی... یاعلی
ترمه سومی هستم،خواهرم خوبه سلام میرسونه منم دلم برات تنگ شده باتمام بچه های گروه فرندز،کاش میشددوباره کناره هم جمع میشدیم
چرالینک ندادی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی