***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

شروع تعطیلات

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۲۵ ب.ظ

با سلام.

امروز صبح که نزدیک در مدرسه رسیدم دیدم که چند تا موتوری از مدرسه اومدن بیرون، وقتی به من رسیدن گفتن برگرد مدرسه تعطیله. من رفتم دیدم که 20 تا دانش آموز تو مدرسه ان.  دانش آموزهای من چهار تا بودن گفتن بریم یا بمونیم گفتم آدم یا میمونه یا میره. جالب اینه که همون کسایی اومده بودن که درس نخون بودن! 

تعطیلات بهتون خوش بگذره. 

آنقدر خورشید باش که اگر خواستی نتابی، نتوانی. 

۹۷/۱۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۲)

۲۱ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۳۱ chefft.blog.ir 💞💕
سلام
ان شاء الله تعطیلات خوب و خوشی داشته باشین
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی