***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

ورق بازی

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴ ب.ظ

با سلام

تو خدمت زمانی که تازه منشی شده بودم وقت آزاد هم زیاد داشتم یه بار که کسی نبود به هم خدمتیها گفتم بیاین ورق بازی. رفتیم تو کانکس ورق بازی کردیم ولی یه بد شانسی که اوردیم این بود که ارشد ما رو دیدید و لو رفتیم و این شد که من از منشی به اشپزخونه منتقل شدم. تو اشپزخونه هم خیلی جام خوب بود اونجا مقسم بودم ولی غذا یا زیاد میومد یا کم و بهم گفتن تو دیگه مقسم نباش و منو انتقال دادن به شاطر نانوایی، من تو شاطری ماهر بودم چون تو شهرمون دوستم بهم یاد داده بود. ولی خیلی خسته کننده بود به همین دلیل اومدم خمیرها رو پر نمک کردم و داد همه رو در اوردم. بعدش منو انتقال دادن به دژبانی. تو دژبانی هم خیلی گند زدم چون همه رو راه میدادم داخل که بازم صدای همه رو در اوردم بهم گفتن چون اخرای خدمتته و چند روز دیگه تمومی بمون تا تموم شی. 

۹۸/۰۵/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۱)

۲۴ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۴۱ نیک برکارد

روش جالبیه!

برای تغییر فضا، فرار، یا کسب تجربه های مختلف! :)

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی