***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

راهنمایی لطفا

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ق.ظ

به نام ایزد یکتا

بعضی از دوستانم که من تو دوران دبیرستان باهشون دوست بودم الان طلاق گرفتند از دیگر بچه ها شنیدم که مقصر خود دوستمون بوده و اذیت همسرش میکرده. حالا این سوال برای من پیش اومده که همه به من میگن خوبی. ولی حالا نمیدونم که منم در آینده ممکنه تغییر کنم؟؟

با آرزوی بهترینها...یاعلی

۹۶/۰۹/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۱)

آینده  و تغییر ادم ها رو هیچکی نمیتونه پیش بینی کنه ... اون دوستاتون هم که طلاق گرفتن نمیشه گفت صد در صد مقصر بودن ! شاید رفتار ها و اخلاق های طرف مقابل رو نمیپسندیدن و عصبانی میشدن ... واقعا نمیشه قضاوت کرد :)

پاسخ:
با سلام
به قول شما شاید که مقصر نباشن.
خوشم میاد که رفتن دوباره زن گرفتن. 
با آرزوی بهترینها...یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی