***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

خاطره3

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

به نام ایزد یکتا

خاطره: ماست

9 سالم بود که دیدم زن همسایمون ماست رو سرشه و داره میره خونشون منم نامردی نکردم و سنگ رو تو ماستش انداختم و فرار کردم. اومد در خونمون و به مادرم گفت این کی آدم میشه؟ تو دلم گفت وقتی مردم. بالاخره مادرم ماست رو ازش خرید و من همشو خوردم خیلی حال داد. ظهر که شد با توپ رفتم تو کوچه و با توپ میزدم تو دیوار خونشون تا نحوابن. اونم اومد بیرون و یه تو گوشی بهم زد و منم یه فحش کوچولوی زشت دادم. وقتی بزرگ شدم بچه اون زن همایسمون گفت باورمون نمیشه که تو اینقدر آروم شدی. باز تو دلم گفتم دلم میخواد ولی حیف که نمیشهههههههههههههههه.

دلتون خندون ...یاعلی

۹۶/۱۱/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۳)

سلاممم به منم سر بزن www.heliya2476.blogfa.com
امان از خاطره های کودکی :)
D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی