***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

دانش آموزهای سال 89

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

به نام ایزد یکتا

عکس زیر مریوط به دانش آموزام در سال 89 هست(اولین سال شروع تدریس). 21 سالم بود که بعد از آزمون استخدامی خرداد 89 وارد مدرسه شدم. اکثر این بچه ها سرکارن و بچع دارن. فکر میکنن که منم بچه دارم. نمیدونن که من هنوز مجردم. چه زود میگذره...

خواستم بگم که قدر جوونیتون رو بدونید و به چیزی که علاقه دارید برسید. (من نرسیدم.)

با آرزوی بهترینها...یاعلی

۹۷/۰۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۶)

چرا روپوش زرد دارن ؟ :)
۱۹ تیر ۹۷ ، ۲۰:۵۸ chefft.blog.ir 💞💕
شما پیراهن سورمه ایه هستین؟
به چی میخواستین برسین که نرسیدین؟
شما که سنی ندارین، شهر ما پسرا 30 تا 35 ازدواج میکنن، یعنی تا 30 سالگی کسی شرایط ازدواج نداره اصلا
پاسخ:
سلام.
من تو عکس نیستم.
درامدم کمه و دوستانم ازم بهتر شدن در حالی که رتبه اول بودم.
یاعلی
۱۹ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۰ chefft.blog.ir 💞💕
شما تلاش خودتونو کردین، خواست خدا بوده
درامدتون کم نیست به نظرم، متوسطه، 
پاسخ:
سلام.
نمیدونم، شاید.
دخترای الان بیشتر ظاهر ادم رو میبینن (ماشین .خونه و...)
یاعلی
۱۹ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۵ chefft.blog.ir 💞💕
سمت شما هم اینطوریه؟
قبلا اینجوری نبودا، نمیدونم چرا الان دخترا اینجوری شدن،
پاسخ:
سلام...
بله, زیاد
یاعلی
۱۹ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۸ chefft.blog.ir 💞💕
دوره بدی شده
ان شاء الله که همه چی درست بشه
پاسخ:
انشالله.
من نظرم اینه که تو مسیر زندگی باید به هم سود برسانیم اگه نمیتونیم ضرر نزنیم.
یاعلی
۱۹ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۵ chefft.blog.ir 💞💕
دقیقا همینطوره
ما انسانهای عادی به کسی ضرر نمیزنیم😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی