***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

ماه رمضون

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۳۶ ب.ظ

با سلام...

هنوز ماه رمضون نیومده من احساس میکنم روزه ام و شک میکنم به هنگام آبخوردن. من تنها اینجوریم یا بقیه هم هستن؟

آرزویم این است که در این ماه مبارک مشکلات اقتصادی حل بشه و مردم یه کم خوشحال بشن. امام علی میگه که زمانی که فقر بیاد دین و ایمون هم میره. زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم از اساتید خواستم که یه نصیحتیم بکنن، یکیشون گفت که از زندگی لذت ببرید تا حس شکرگزاری داشته باشید.

یاعلی.

۹۸/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۳)

۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۰۸ امیررضا کامیار
شما تنها این حس رو دارید

+درباره اوضاع سیاسی و اقتصادی ایران هیچ چیز نمیشه گفت.
خیلی داره سخت میشه برای برخی ها
پاسخ:
ممنون از بابت نظرتون.
پایدار باشید.
۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۳۷ chefft.blog.ir 💞💕
خیلی حال و هوای ماه رمضونه
ان شاء الله که مشکلات بشه
پاسخ:
ممنونم. پایدار باشید.
یاعلی
۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۳۰ chefft.blog.ir 💞💕
ان شاء الله که مشکلات حل بشه،
حل جا مونده بود😊
پاسخ:
سپاس.
پایدار باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی