***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

خاطره دکتر علی شریعتی

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ق.ظ

دکتر شریعتی :

« کلاس پنجم که بودم پسر درشت هیکلی در ته کلاس ما می نشست که برای من مظهر تمام چیزهای چندش آور بود ،

آن هم به سه دلیل ؛ اول آنکه کچل بود، دوم اینکه سیگار می کشید و سوم - که از همه تهوع آورتر بود- اینکه 

در آن سن و سال، زن داشت!...

چند سالی گذشت یک روز که با همسرم از خیابان می گذشتیم، آن پسر قوی هیکل ته کلاس را دیدم

در حالیکه خودم زن داشتم ، سیگار می کشیدم و کچل شده بودم . »

«پناه» میبرم «به خدا»، از عـیبی که،

«امروز» در خود می بینم، و «دیروز» «دیگران را» به خاطر،

«هـمان عیـب» ملامت کرده ام.

محتاط باشیم، در «سرزنش» و «قضاوت کردن دیگران».

وقتی

نه از «دیروز او» خبر داریم و نه از "فردای خودمان"


نماز روزه هاتون مورد قبول درگاه حق.

یاعلی

۹۸/۰۳/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۳)

گل گفتی :)
پاسخ:
سلام...
خوبی؟ دکتر گفته، من فقط تکرارش کردم.
نماز و روزه ات هم قبول.
یاعلی
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۴۲ دُخـتَرکــِ بی نآم :)
سلام 
سکوت !!!! خیلی جالب بود!
پاسخ:
سلام...
مزسی.
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۵۲ chefft.blog.ir 💞💕
سلام
😊
جالب بود
قضاوت گاهی پیش میاد و بعدا باعث خجالت ادم میشه
پاسخ:
سلام...
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی