***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

سال اول دبیرستان

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ
با سلام
اول مهر سال 82 بود که رفتم اول دبیرستان و دیدم که 6 تا کلاس اول هستیم و هر کلاس 30 نفر. بعدش من افتادم تو کلاس اول پنج و سه روز اول هفته شیفت ظهر بودم و سه روز بعدی صبح که باید هر روز صبح 3 شنبه دبیر زیست سوال میکرد ازمون و استرس داشتیم چون خیلی ترسناک و عصبی بود. کلا از زیست متنفر شدم. یه دبیر ریاضی هم داشتیم که تازه معلم شده بود و اصلا بلد نبود درس بده. مجبور شدم دفتر قدیمی برادرم رو بر دارم و از روی اون بخونم تا بتونم نمره خوبی بگیرم. دبیر فیزیک هم یه جزوه قرمز داشت که از روی اون مینوشت. و اونم به ما هیچی یاد نداد. ولی دوستای زیادی پیدا کردم و بهترین سال تحصیلی من بود. ولی یه معلم خوب تو درس ادبیات داشتیم که خدا رحمتش کنه پنجشنبه ها زنگ اخر زبان فارسی داشتیم و پنجشنبه بازار بود رضا و امین که هم محلی و هم کلاسی من بودن میرفتن پنجشنبه بازار واسه دختر بازی و معلم زبان مینوشت رو تابلو که امین و رضا به پنجشنبه بازار رفتند و بعد نهاد و گزاره ذو برای ما درس میداد. امین همون سال اول دبیرستان ازبس که کنار هنرستان دخترونه رد شد تا زن گرفت و بعد دختر دار شد و بغدش طلاق گرفت و الان باز ازدواج کرد و لوازم خانگی داره. ولی رضا زن نگرفته و هنوز مجرده. ...
پایدار باشید


۹۸/۰۵/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی