***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

تجربه

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ

با سلام

دوست دارید در زندگی چه چیزهایی رو تجربه کنید؟ میتونید در نظرات یا در وبتون بنویسید.

من ...

1. زندان انفرادی رو تجربه کنم. (اسم زندان: زندان الکاتراز که تو دریاس یا اقیانوس)

2. نبرد با خرس در جنگل یا قطب

3. شکار نهنگ با نیزه در اقیانوس

4. سورتمه سواری و داشتن چند گرگ+ یه گرگ پیر

5. گلادیاتور بشم.

6. کارگری

# تا الان فقط مورد 6 رو موفق شدم.

یاعلی



۹۸/۰۵/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۶)

خیلی عجیبه :| زندان:| شکار نهنگ :|
پاسخ:
جذابه که. من زیاد از این فیلمها میبینم. راستی دوست دارم مامور پرواز هم باشم تا هواپیما ربایی صورت نگیرد.
پایدار باشید
همون اثر فیلمهاست :|
ان شاءالله ۵ مورد باقی مانده رو تجربه کنید :)
پاسخ:
ممنونم. زندان رو بیشتر از همش دوس دارم. دوس دارم پاهام زنجیر بشه و منو ببرن تو انفرادی. شما چی؟
نه من دوست ندارم 
من دوست دارم جاهای سرسبز و درختهای بلند و تنومند قدم بزنم و از طبیعت لذت ببرم 
پاسخ:
اینم فکر خوبیه. تا حالا جوجه رنگی داشتی؟ بزرگشون کردی؟
نه تا بحال جوجه رنگی نخریدم 
پاسخ:
درست. از مرغ و خروس بدت میاد نگهداری گنی؟
نه بدم نمیاد مرغ و خروس آزاری ندارن 
پاسخ:
اینده جوونای امروزی رو چگونه میبینی؟
این سوالها برای چیه ؟
ان شاءالله آینده خوبی دارن :)
پاسخ:
سوالات درون ذهن. 
انشالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی