***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

انشا

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۲ ق.ظ

سلام

یادمه تو دوران راهنمایی انشا داشتیم و من همش 17 اینا میگرفتم. پسر همسایمون که پنج سال ازم بزرگتر بود برام یه بار نوشت تا نمره بهتری بگیرم اینبار 13 گرفتم. اصلا شاخ دراوردم چون واقعا زیبا بود. چند ماه پیش گفتم بهش که اون انشایی که برام نوشتی 13 شدم گفت دبیرش کی بود گفتم فلانی. گفت اون به انشاهای خوب نمره خوب نمیده. یه روز که باهاش کلاس داشتیم من تو موقع درس داددنش یه کم حرف زدم منو کشید بیرون و من فهمیدم که الان تو گوشی بهم میزنه سرمو انداختم زیر و بهم گفت بهت نمیرنم بعد همینطور که با دکمه پیرهنم بازی میکرد من سرمو اوردم بالا بعدش یه تو گوشی محکم بهم زد. با دوستم هم دعواش شد دوستم زنجیرشو اورد بیرون که بزنتش ولی اون زورش زیاد بود و دوستم نتونست کاری کنه.


۹۸/۰۵/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۱)

۱۳ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۵۸ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
من همیشه انشام ۲۰ بود :)
خخ
پاسخ:
افرین. ما پسرا تو اون دوران دنبال بازی بودیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی