***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

دسشویی دانشگاه

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ق.ظ

تو دوره لیسانس کلاسمون 25 نفره بود و راحت میشد تغلبی کرد ولی تو دوره ارشد که 4 نفر بیشتر نبودیم یه کم سخت شد. به همین دلیل از دوست که 7 سالی از من بزرگتر بود گفت از دسشویی دانشگاه استفاده کنید. دیگه منم به دوستام گفتم که این کار رو کنیم . از ما 4 نفر فقط من و یه رفیق شیرازی اهل تقلبی نبودیم. اخه من خیلی تغییر کردم از دبیرستان به بعد. میخواستم درس بخونم و جواب زن وبچه بدم در اینده. به دوستم گفتم یه جزوه در دسشویی بالای دیوار بزارید و موقع دسشویی ازش استفاده کنید. بعد به دوستم گفتم استفاده کردی؟ گفت هر چه توش گشتم پیدا نکردم. بعد اون امتحان فهمیدیم که تغلبی تو دوره ارشد بی معنیه چون استادهای گرامی سوالات رو از کتابی در میارن که اون تمرینها حل مسایل نداره.

۹۸/۰۵/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۱۱)

۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۱۰ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
چه روش تقلبی جالبی بود😂
پاسخ:
روشهای تقلب زیادی بلدم . اگه نیازت شد بهم بگو تا راهنماییت کنم. حتی سرجلسه کنکور هم میشه تقلب کرد.
یاعلی
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۴ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
ن ادم تقلب نیستمـ
میترسم😂
بیشتر تقلب میرسوندم
پاسخ:
افرین. اسامی رتبه برترها اعلام نشد؟ شما رتبه برتر میشی؟
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۶ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
نه الان گفتن چهارشنبه میزنن :|
نه رتبه برتر انچنانی نه :)
پاسخ:
شیرینی قبولی چی بهمون میدی؟
من دانمارکی هم میخواما
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۲ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
چند کیلو 😂
پاسخ:
دو دونه بسمه. 
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۶ chefft.blog.ir 💞💕
تو دوره لیسانس بچه ها جزوه میذاشتن دستشویی
من نمیدونستم وسط امتحانم میشه رفت دستشویی، یبار یکی از پسرا همش میگفت من برم دستشویی و تا اخر امتحان  سه چهار باری رفت دستشویی. من که فک کردم مشکل جسمی داره، بعدها فهمیدم تقلب میکرده😊
پاسخ:
میشه. حتی تو کنکور هم میشه.
روش جالبیه. دوستم الکی بدو بدو میرفت دسشویی. دوستم که 7 سال ازم بزرگتره میگفت تو کنکور ارشد هماهنگی کردن که هرکی چن تا درس بخونن و بعد تو دسشویی جواب تستها رو بزاریم. بعد سه تایی شون قبول شدن. ولی هیچکدوم تموم نکردن. اخه سخت میگرفتن. همه مشروط و اخراج میشدن. ولی الان دیگه همه پاس میشن.
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۰۴ chefft.blog.ir 💞💕
چ فکر خوبی بوده😊
ولی کمتر کسی میتونه انجامش بده
پاسخ:
اسونه.
چه باحال!
:D 
من تاحالا تقلبی نکردم
فقط میرسوندم
یه بار ترم ۳امتحان رسم داشتیم برگه۴تا از دوستامو گرفتم براشون رسم کردم برگردوندم:D 
زیاد تقلبی میرسوندم هیچوقتم مچمونو نگرفتن:D 

پاسخ:
عالیه.
پس من تنها نبودم.
پایدار باشید.
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۰۶ نگاه کوهستان

چقدر آموزنده!

استاد ببخشید اگه بخوایم تقلب کردنو ترک کنیم چه کار کنیم؟

پاسخ:
سلام.
هیچی فقط درس بخونید.
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۲۴ نگاه کوهستان

سلام

ببخشید من همیشه سلامو یادم میره

باشه

ممنون:)

پاسخ:
بیخیال عزیز من.
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۲۸ نارین میرشکار

وقتی گفتین تقلب فقط یاد یه خاطره وحشتناک از دوران دبیرستانم افتادم که سر امتحان تاریخ ( میز اول نشسته بودم و معلم هم دقیقا جلوم ایستاده بود ) برگه تقلبم از زیر میز افتاد دقیقا جلو پای معلم !!! 

یعنی تو اون لحظه اشهد خودمو خوندم‌ اما در کمال ناباوری معلمم اول یکم‌ گیر داد که این چیه بعد بیخیال شد ، هنوز که هنوزه میگم فقط خدا کمکم کرد که اون امتحانو رد کردم :)) 

خاطرتون باعث شد یاد گناهای تقلبیم بیوفتم ، حس خوبی بهم دست داد ( البته بعد اون خاطره دیگه تقلب نکردم :دی )به هر حال دنبال شدین دیگه تا باشه از این خاطره ها :دی

پاسخ:
سلام.
ممنون بزرگوار

روش خوبی بوده :))

پاسخ:
درسته بانو.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی