***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست***

wilson (فیلم دور افتاده)

آخرین مطالب
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۹ زندگی

سال 82 اول دبیرستان درس فیزیک زنگ اخر

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۲ ق.ظ
زنگ اخر درس فیزیک داشتیم و چون چیزی یاد نمیگرفتیم باید کلاس رو تعطیل میکردیم. چن نمونه میگم. مثلا یه بار یه جارو بزرگ اوردیم تو کلاس و اینقدر گرد وخاک بلند کردیم که معلم خودش نیومد. یه بار دیگه من گفتم همه فرار کنیم و همه در رفتیم. یه بار دیگه پسر خالم گفت بیا روی صندلی معلم پنس بزاریم و وقتی دبیر نشت یهو بلند شدو دعوا و دفترو تعطیلی. یه دوست دیگم یه کاری کرد که جواب نداد. اومدیم یه ترقه با سیم وصل کردیم که وقتی کبریت رو روشن کردیم تو نصفه راه خاموش شد و جوابی نداد. یه روز هم که هوا ابری و تاریک بود اومدیم مهتابی ها رو شکستیم تا نوری نباشه. از فیزیک 1 هیچی نفهمیدیم و بزور پاس کردیم.
۹۸/۰۵/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
غلامرضا ...

نظرات  (۱۲)

سلام:) 

ماشاالله ماشاالله خدا قوت دارید چه کارا که نکردیدا:)))


پاسخ:
سلام...
الان هم دلم میخواد ولی دیگه باید رعایت کرد.

عه واقعا؟:) 
پس کودک درونتون فعاله!شیطونم هست:D 
چه خوب:) 

پاسخ:
اره، خیلی فعال ترم شده ولی مجبوره یه جا بشینه.
چقدر شیطون بودین :))
پاسخ:
بچه های محل رو زدم یا خوردم ازشون تو کودکی. ولی دختر همسایمون که اسمش راضیه بود و یکسال از من بزرگتر بود زورش بیشتر از من بود.
:))
خب یه سال از شما بزرگتر بوده 
پاسخ:
اره. الان دیگه ازدواج کرده و حتی سلام هم نمیکنه. روزگار عوضش کرده یا چون متاهل شده؟
پیرزنهای محل همشون میگن خونه رو به کجا رسوندی؟ نمیدونم عاشقم شدن انگار خخ
چه بددد:(((
منم کودک درونم بیش فعالی داره امیدوارم نرسه روزی که بخوام کنترلش کنم:(
همینجوری راحتم:D 
اکثراً تومجازی بخاطر شیطنتام فکر میکنن سنم زیر۱۸ست:D 

پیرزنا محلتون عاشقتون شدن😅😂
😅😅😅
پاسخ:
فکر میکنم 21 باشید اینا.
خخخ
همون عاشقتون شدن 😁
پاسخ:
اره خخخ
شانس هم نداریم.
باز خوبه گفتید ۲۱ 😅
البته اینجا زیاد شیطونی نکردم 😅
درباره منوخوندم دیدم دبیرید گفتم یکم موجه باشم زیاد فضولی نکنم😳😳
۲۴م😳


پاسخ:
دانشگاه چی خوندین؟
مهندسی صنایع غذایی
۲ساله لیسانسم تموم شده ارشد نخوندم:( 
امسال انشاالله دیگه قصد کردم براارشد بخونم
پاسخ:
انشالله. 

راستی ادرس وبتون رو میدین؟

آدرس وبم هست موقعی که کامنت میذارم:) 
ولی چشم مینویسمش
asrepaeezy.blog.ir
:) 
پاسخ:
مرسی.
خواهش میکنم:) 
ممنون از حضور شما:) 
پاسخ:
ممنونم.
۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۱۹ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

بسى آموزنده

 

پاسخ:
خداروشکر.
۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۲۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

خخخ

 

پاسخ:
خخخ.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی